Haku

huhtikuuta 27, 2022

29 vuotta

29 asiaa minusta
🍔En ole syönyt mäkkärissä 13 vuoteen
🧒🏽Mulla on ollut mielenterveysongelmia ala-asteelta saakka
🐟Oon maistanut kalaa 3 kertaa elämäni aikana enkä koskaan tykännyt
🦴Mulla katkesi sormi nyrkkeilyn jälkeisessä olkapäähipassa (ja se on ainoa luun trauma mitä on)
🥑Oon ollut kasvissyöjä 6 vuotta
👩🏻‍🦰Samastuin ihan liikaa lapsena Peppi Pitkätossuun ja väitin et mullakin on joku 5 toistanimeä.
💘Mun kihlattu ei ole koskaan nähnyt mulla meikkiä
👵Mulla on neljä tai kuusi mummua
🎨Mulla ei ole koskaan tylsää
🧜🏽‍♀️Opin uimaan 4-vuotiaana ja oonki aikamoinen vesipeto
🥐Oon lihonut puolessa vuodessa 50kg masennuslääkkeiden takia
🌉Mulla on kolme ammattia
🌿Voin fyysisesti huonosti ilman säännöllistä luontoa
🐯Elämässäni on ollut yhteensä vain muutama vuosi ilman kissaa perheessä
🥇Meillä on ollut lapsesta asti Risk-lautapeli turnajaisia
🏖Kävin ulkomailla ekan kerran vasta 23-vuotiaana
🏝En oo silti ikinä käyny Ruotsissa tai Virossa
💐Mun yläasteen keskiarvo attoaineilla oli 5.6 mutta pärjäsin luovissa aineissa.
🐱Mulla ja mun toisella kissalla Kamulla on samana päivänä synttärit
🚗Ajoin ajokortin vasta 26-vuotiaana
🍸Kärsin (henkistä) päihderiippuvuutta 15-21 v ikävuosina
☻️Mulla on ollut snakebites lävistykset lähes puolet elämästäni
🚬Tupakoin 9 vuotta kunnes lopetettiin yhdessä Jn kanssa
🏠Muutin pois kotoa omilleni 17-vuotiaana
🦊Oon opiskellut shamanismia 10 vuotta
🐚En oo koskaan syöny etanoita tai mereneläviä enkä myöskään aio
🔥Mulla on korkea kipukynnys
🥳Oon lojaali ystävä
👑Rankasta lapsuudesta huolimatta, oon elämässä helvetin onnellinen

Viimeinen vuosi kaksissakympeissä on ihan tervetullut ja vaikka moni aina kriiseilee ikäänsä, en itse jaksa odottaa että olen kolmekymmentä. Lapsena joutunut aikuistumaan, teininä ryypännyt enemmän kuin opiskelijaelämässä ja kasvanut parissa vuodessa pari vuosikymmentä. Ikä on siinä mielessä vain numero kuten sanotaan, että kehityksemme tulee kokemusten perusteella, ikämme vastaa kokemustamme ja itse koen olevani paljon ikääni kokeneempi. En ole ollut kaksikymppinen vuosikymmeneen if you know what I mean. 

Helou 29. Vietetään viä kiva vuosi täs kakskymppisissä ennen seuraavaa lukua. 

2 kommenttia:

  1. Ihana idea synttäripostaukseen. Meinaan toteuttaa sen itsekin, paitsi mun pitää keksiä sitten 46 sellaista asiaa. Alan keräillä nyt 😅

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah kiitos :D Joo itsekin kirjoittelin aina kun mieleen tuli niin muistiinpanoihin :)

      Poista

Kopioi viestisi koska jos se häviää bittiavaruuteen voit yrittää uudestaan! Kaikki kommentit tarkistetaan ennen julkaisua - pidäthän viestisi asiallisena :>